Nusprendėte dalyvauti parodoje? Galbūt dar tik galvojate ar verta? Jums taip pat teks apsispręsti dėl daugiau dalykų:

- Kuriose parodose dalyvauti?
- Kokio ploto stendą pasirinkti?
- Kokio tipo plotą pasirinkti?
- Pirkti stendą ar nuomotis?
- Kaip paruošti personalą parodai?
- Kaip ir kuriuos produktus ar paslaugas parodyti?

Šį kart aptarsim stendų plotus ir jų tipus.

1. Stendų plotai

Mažas stendas

Pirmus kartus dalyvaujantys parodoje gali pradėti nuo mažiausio stendo ir palaipsniui, didėjant poreikiui, didinti jo apimtis, pridedant papildomų sienų ir reikalingų priedų. Mažo stendo privalumas - visas reklamos plotas yra arti (akių lygyje). Tokiame stende prekę ar paslaugą lengva pamatyti iš pirmo žvilgsnio. .




Vidutinio dydžio stendas

Daugiau nei pusė visų parodų ekspozicijų paprastai yra vidutinio dydžio. Standartinis 9-16 m² stendas suteikia pakankamai erdvės įmonės reklamai ir vietos priimti parodos lankytojus. Surenkami erdviniai stendai su įtaigia grafika leidžia pilnai panaudoti net ir ribotą erdvę.






Didelis stendas

Ryškūs, didelio ploto individualizuoti parodų stendai projektuojami sukuriant didelę erdvę, efektingą grafinį sprendimą, saugų produktų sandėliavimą, įmontuojant ekranus ir nestandartinius akcentus. Neretai įterpiamos interaktyvios technologijos, pageidaujamos neformalaus susitikimo erdvės




2. Stendų tipai



Stendas su viena atvira kraštine

Tai - pats populiariausias stendo tipas. Dažnai parodų organizatoriai tokį parodų stendo tipą naudoja kaip “standartinį”. Iš vienos pusės su tokiu stendu yra sunku susilaukti daug dėmesio, nes paprastai jie yra eilės viduryje. Iš kitos pusės turint gerą stendą galima susilaukti išskirtinai daug dėmesio, nes aplinkiniai stendai bus tamsūs ir nuobodūs. Taip pat reikia nepamiršti, kad tokio tipo stendas yra pigiausias, kas Jums leis ir sutaupyti ir dalyvauti daugiau parodų. Toks stendas turi daugiausiai grafinio ploto, kuriame galite perteikti savo idėjas.



Stendas su dviem atvirom kraštinėm

Kampinis stendas yra kur kas retesnis. Dažniausiai tokie stendai būna eilės kraštuose. Paprastai tokio tipo stendo plotas būna 15-20% brangesnis nei stendas su 1 atvira kraštine, tačiau tokiame stende sulauksite kur kas daugiau dėmesio, nes būsite matomi iš dviejų pusių. Taip pat žmonės bus labiau linkę užeiti į tokio stendo vidų.



Stendas su trim atvirom kraštinėm

Stendas tik su galine sienele paprastai būna eilės pradžioje ir didesnio ploto, todėl pritraukia daug dėmesio. Toks stendas suteikia didelę laisvę stendo išplanavimui. Į atvirą erdvę parodos lankytojai mieliau užeina, o ne tik praeina pro šalį. Reikia nepamiršti atskirti stendo dalį, jeigu jums reikia privatesnės vietos bendravimui su verslo klientais. Toks stendo išplanavimas taip pat yra populiarus konferencijose ir kituose renginiuose. Paprastai tokio išplanavimo stendų plotai būna 30-40% brangesni už standartinį. Iš kitos pusės, įsigyję brangesnį plotą, sutaupote pačiam stendo įrengimui, nes reikia gerokai mažiau stendo sienelės.



Stendas sala

Ekspozicijos salos yra daugiausiai dėmėsio sulaukiantis stendo tipas. Žmonių srautai apeina stendą iš visų keturių pusių. Tokiame stende galima sukurti atskiras zonas skirtas skirtingiems produktams ar paslaugoms. Atviri stendai paprastai būna 40-50% brangesni. Dažnai būna privaloma imti didesnį plotą (pavyzdžiui 50m² ar 100m²), tačiau būna mažesni reikalavimai stendo aukščiui. Tokiu atveju galima nuo lubų pakabinti atskirus stendus

Panašūs straipsniai

5 priežastys kodel vertėtų rinktis mobilų parodinį stendą.

Patarimai perkantiems stendą.

Turite klausimų? Mūsų komanda su malonumu į juos atsakys

DABAexpo Logo Juodas